Saturday 11 November 2017

Best Strategi Trading Spill Pc


De beste PC-kortspillene Hva er det beste CCG Det er ikke et spørsmål vi har spurt bare for noen år siden, da noen grunnleggende porter av papirbaserte systemer og noen minispill i større titler var alt vi hadde tilgang til. Nå er det en av de raskest voksende sjangrene i verden. Hva det betyr er at noen (oss) trenger å legge ned den objektive sannheten (subjektiv mening) som er best (vi nyter mest). Vel dekke alt fra den største spilleren i sjangeren i dag (du vil aldri gjette hva det er), hvem bærer best fra papir, opp-og-comers du kanskje ikke har hørt om, og selv hva i horisonten. Hvorfor er ikke-utgitte spill i en best-of-list Fordi det er en liten og stadig voksende sjanger, var det glade for dem, og det er godt å vite hva som kommer. Hvis de kommer ut og er litt guff, vil de selvfølgelig bli rammet fra arkivene, aldri å bli snakket om igjen. Hex: Shards of Fate Hex er i likhet med Magic Duels på mange måter, ikke minst fordi spillets system er så lik Wizards at det er en pågående lovlig kamp over det. Imidlertid har Hex en mer konkurransedyktig vinkel mot den, og har ikke en ekte levetid tilsvarende å matche inn, ingen begrensninger på hvilke kort som er tilgjengelige. Mens mange av de grunnleggende byggeblokkene i spillet er de samme, har Hex langt mer kraftige effekter til billigere kostnader og utnytter sin digitale natur. Selv med intro dekk som er gitt til noen ny konto gratis, vil du gjøre noen ødelagte ting på tidlige svinger eller har muligheten til å bygge noen form for dekk du liker fra delene. Individuelle kort er også svært modifiserbare, slik at du kan sette inn perler i dem som forandrer effekten. Mange er i stand til å forvandle seg til flere former, eller motstandere vil være i stand til å blande kort i kortstokken, som begge er vanskelige eller umulige å gjøre i et fysisk spill. Det er et annet lag av strategi på toppen av det som allerede er et svært komplisert system, men det er velkommen for å tillate mer tilpassing og wackier typer kort. Hex har en singleplayer-komponent som gir flere belønninger jo flere du får, og en rekke multiplayer-moduser. Det er ikke så lett å komme inn uten å slippe litt penger, men det er en åpenbar progresjon fra en modus til den andre, og noen heldige åpninger kan bli omgjort til in-game valuta via auksjonshuset. Den eldste Scrolls: Legends Abonner på PCGamesN på YouTube Bethesdas første CCG er ikke lenger innhyllet i hemmelighold. Faktisk, vi har spilt det og det er virkelig ganske strålende. Med en bunke av visuelle og design-signaler fra Hearthstone, legger The Elder Scrolls: Legends nok av sine egne systemer og mekanikere til å hindre eventuelle anklager at det er bare en annen klone av Blizzards enormt populær CCG. Det er også i åpen beta nå hvis du vil prøve det ut. Den mest bemerkelsesverdige forskjellen er tillegg av et kjørefelt som deler brettet helt nedover. Den høyre sidelinjen (Shadow Lane) tilbyr skjul for en enkelt sving, den venstre lane (Field Lane) har ingen effekt. Det høres ut som en ubetydelig funksjon, men å måtte bestemme hvilken banen for å plassere et bestemt kort eller begynne å legge et angrep på, legger til en stor dybde til Legends. Skjulet tilbys av Shadow Lane, for eksempel, kan slå tidevannet av en kamp ved å tilby beskyttelse for svakere kort som ellers ellers ville bli tørket av brettet. TES: L blir også utviklet av Dire Wolf Digital. Du har sikkert aldri hørt om dem fordi dette er deres første tittel, men en stor del av deres design - og utviklingspersonale er magiske spillere på høyt nivå - enten nåværende topp-tier-prosjekter eller medlemmer av Hall of Fame. Det betyr at de kjenner sjangeren, og det viser egentlig i TES: L, som spiller som et fullblods kortspill med et lag Elder Scrolls maling på den. Hearthstone Abonner på PCGamesN på YouTube Kremet av avlingen, toppen av stabelen og en av de vennligste gratis å spille spill der ute. Denne listen sannsynligvis ikke ville eksistere uten Hearthstone som det startet genres popularitet etter noen år med passiv popularitet og ble raskt en av de mest spillte spillene i verden. Men hvorfor er det så bra Enkelhet og flyt. Alle kan plukke opp og spille Hearthstone, og det vil gi mening for dem. Kanskje de ikke helt forstår hva de gjør eller gjør de beste taktiske spillerene, men det er øyeblikkelig glede å dra mennene dine rundt den sandete slagmarken, se dem slå sammen i hverandre og store, vennlige tall dukker ut. Takket være dette vil det også kjøre på blodig noe, inkludert tabletter og telefoner. Over sine konkurrenter har det også den elegansen som den beveger seg med. Hearthstone reagerer på å legge inn det beste av alle spillene her, og stopper deg aldri fra å ta en handling eller kaste en stave så raskt eller sakte som du vil innen tidsgrensen. Du kan tenke i minutter, og kjøre opp en rekke kommandoer, og det vil gjerne utføre hver, som flyter fra den ene til den andre i rekkefølge og aldri føles klosset eller uhåndterlig. Kanskje det beste av alt, det er et blomstrende konkurransedyktig samfunn. Å spille inn i det vil nok ikke være en lett oppgave etter så mange utgivelser (det er derfor vi laget en praktisk Hearthstone-guide for nybegynnere), men Blizzard ser på måter å lindre den kampen for nye spillere på. Det er også ganske enkelt å spille gratis hvis du bruker gullet ditt smart og holder opp med daglige belønninger, selv om du ikke er spesielt god. Faeria er en helt vanlig CCG med en bemerkelsesverdig vri: du må selv bygge brettet. Resultatet er et kortspill som spiller mer som et strategispill, og det fører til utrolige taktiske variasjoner. Du starter et spill som vender mot fienden din over et hav av ledige fliser som venter på å bli bygget på. Med muligheten til å bygge to standardfliser, eller en spesiell flis per tur, kan du enten gå rett mot motstanderen eller se etter Faeria-brønnene som er prikket rundt kartet - dette er spillets magiske ressurs, og det er viktig å kontrollere dem hvis du vil spill høyere kostnadskort. Det betyr at du enten kan prøve og kvele motstanderen din ut av ressurser eller avtale direkte skade for en tidlig gevinst. Faeria har også en av de mest allsidige dekkbygningsmekanikkene i sjangeren, og det er spesielt praktisk for kortspilletilkomne. I stedet for at spilleren blindt prøver å gjøre endringer i en startpakke, oppfordrer Faeria spillere til å bygge sine egne dekk fra grunnen av ved å velge kodekser - en samling av tre kort som alle synergiserer med hverandre. Alt du trenger å gjøre er å fortsette å plukke kodekser til du har fullt dekk, og fordi mange av dem vil dele samme terrengtype eller korteffekt, er det alltid rikelig med strøm som kan ekte ut av hånden din. Minigamen som lanserte tusen, sender sitt eget frittstående produkt. Og det er ikke vanskelig å se hvorfor. Gwent er - eller i det minste var i skjulet i The Witcher 3 - langt mer tilgjengelig enn din gjennomsnittlige CCG. Du legger kortene dine ned over tre rader, hvert kort har en verdi, høy poeng vinner. Men selvfølgelig, flytt deg bort fra barnehagens skråninger og det er mye å lære. Nesten like viktig som hvilke kort du spiller, er når du spiller dem, og du vil ofte finne deg selv å miste en runde med vilje for å vinne kampen. For den frittstående versjonen har CDPR gjort en rekke endringer. Spillbrettet og kortene selv har blitt prettied opp, og nesten ethvert kort du spiller nå har en eller flere ekstra effekter. Det er gjort bort med noe av roen til klassisk Gwent, men er nødvendig for å gjøre spillet funksjonelt som en PvP-proposisjon. Når det er sagt, hvis du ikke er en person, er det også en ti-timers singleplayer-kampanje. Chronicle: Runescape Legends Fra det som først så ut som en low-effort Hearthstone-klone, har folkene på Jagex laget noe helt annet enn de andre oppføringene i sjangeren. I Chronicle skal du bruke kort som en måte å fortelle historien om din helt eller Legend, samtidig som kortene du møter kan ha noen effekt på motstanderen din. Det grunnleggende målet er å bøye legen din i løpet av en runde for å gi dem en fordel under direkte dueller med motstandernes Legend. Det er en interessant formel og synes å passe et sted mellom dekkbygning og vanlige konkurransedyktige varianter. Hver runde er på en tosidig spredning av en vakkert taktil bordplaten, titulær Chronicle. Når begge legender gjør det gjennom runden møter de hverandre og tar direkte skade før neste runde blir i gang. Ulike legender bringer sine egne lekestiler inn i brettet, noe som resulterer i en stor variasjon der levedyktige dekk er opptatt. Chronicle er også kjent for å ha i utgangspunktet samme opprinnelse som Hearthstone - en massiv dedikert fanbase for en langvarig MMO med en rik historie. Motstå trang til å scoff - sikkert, Runescape var og vil aldri bli titan WoW ble, men det er mange spillere der. Enda viktigere, det er mye penger og et stort utviklings team som har vokst og modnet i mer enn et tiår. Chronicle: Runescape Legends er nå i åpen beta. noe som betyr at du kan prøve det ut gratis akkurat nå. Magic Duels Magic Duels er en merkelig ting å anbefale. Det er bra og funksjonelt, med en heftig enspillerkomponent som vil vare noen timer uten noen investering og gir deg en oppfølging til noen kortpakker. Theres en smattering av online moduser og gull er utdelt pent, pluss det er et maksimum du kan betale før alle kortene er låste dvs omtrent prisen på et vanlig spill. Dessverre er det også litt ødelagt - manglende funksjoner fra tidligere spill og ikke la spillerne bygge egne dekk for å fullføre daglige oppdrag for belønninger. Så hvorfor er det her Fordi det er den beste havnen i Magic, er det. og Magic er et utrolig spill. Trading litt av den enkle Hearthstone-innen for dypere strategi, Magic er lett en av de beste spillene vi noensinne har spilt. Det er så mye å vurdere på hvert punkt i et Magic spill - og til og med før du tenker på hvordan du bygger dekk - og det har fantastisk smak til kortene sine, noe som gir et mer interessant bilde enn hva som helst grunnleggende spillhandling det kan representere. Dueller endrer seg til MTG-formelen gjør det lettere å forstå og det er tydelig påtatt av Wizards of the Coast som et gateway-stoff til kartongen sprekk seg selv. Magic The Gathering: Online (magic. wizardsencontentmagic-online-products-game-info) er en mer nøyaktig port av alle systemene og kortene, men er vanskelig å godkjenne med mindre du er en fan. Den bruker samme prisstruktur som den fysiske versjonen, og er også en dårlig designet, vanskelig å bruke klient. Men Duels plukker opp og spiller på den beste måten og har gode opplæringsprogrammer for å lære deg hver del av det som er et svært komplekst spill. Dens planlagt å bli jevnlig oppdatert med grupper av nye kort som de blir utgitt i virkeligheten sammen med nye tilknyttede kampanjer og moduser. Men det du kanskje spørger er et kortspill-spill. Det er en undergenre hvor hver spiller starter med en identisk dekk og deretter en serie kort som de kan kjøpe ved hjelp av ulike ressurser generert av disse startkortene. Disse kortene går da inn i deres kastehull, som blir blandet inn i dekkene sine når de går tom for kort. Du starter hver tur med fem kort og kasserer alt du ikke bruker - vanligvis det vil ikke være noen av dem - på slutten. Det er et helt annet fokus, som flytter den strategiske dekkbygningsdelen av spillet inn i spotlighten, men holder grunnleggende bekymringer som kortsekvensering og ressursutgifter på plass. Hvis du er den typen person som liker å spille kombinasjonsdekk med store enkle svinger, dekker bygningen alt om det. Ascension seg selv er en av de beste der ute, og en av de få som er tilgjengelige på PC. Det er ikke en spesielt stor port av mobilversjonen, men funksjonell, og selve spillet er godt nok til å være verdt det litt dårlige grensesnittet. Kraft og runer er dine to ressurser, runer som lar deg kjøpe nye kort til dekk og kraft, slik at du kan beseire monstre for seierspoeng. Hvert kort i ditt dekk på slutten av spillet har også en verdi, men å stable ditt dekk med crap vil ikke være effektivt. Dens om å finne effektive måter å generere disse ressursene, tegne flere kort fra dekk og garantere at du spiller så mange av dine kraftige kort hver tur som mulig. Du kan gjøre dette ved å holde kortstokken liten eller bruke kort som forblir i spill, i stedet for å bli blandet inn igjen - det er en stor mengde variasjon, og nå et sett med sett som skal blandes og matche kortene fra. Vakkert kunst, vanlige oppdateringer og veldig raske spill gjør det mulig å kaste bort litt tid med. AI er kompetent, men du må gå online for å finne en ekte utfordring. Yomi er den veldig merkelige kombinasjonen av kamp og kortspill som opprinnelig ble utgitt i papirform flere år tilbake. Det fungerer på et stein, papir, saksystem med visse trekk mot andre trekk og forskjellige angrepshastigheter som gir din prioritet i speilflytteforhold. På toppen av det er en haug med spesielle forhold som endrer spesifikasjoner. I hovedsak er det all taktisk tenkning, beslutningsprosesser og tankespill som Street Fighter på høyt nivå handler om uten reaksjonstidene og mekanisk ferdighet som kreves. Jeg var skeptisk da jeg først oppdaget det, men det virker langt bedre enn det virker som det ville. Å hjelpe mye er en utrolig godt tegnet av fargerike og varierte tegn. Hvert kort har dem til å gjøre noen utrolige manøvrer emblazoned på den og det er sannsynligvis den beste samlingen av kunst på denne listen. De har også alle sine egne unike spillestiler og fokus, som i stor grad passer inn i standard kortspill arketyper som kontroll eller combo. Hvis du er en fan av halvparten av Yomis-konseptet, er det verdt å se på. Kortspillvifter finner et interessant nytt system som ikke krever noen dekkbygning for å komme inn på. Fighters vil gjenkjenne mange av de involverte temaene og nyte måten de har blitt integrert i et simultan-sving system. Det er våre valg. Hva vi savner Hva er du glad for? Gi oss beskjed i kommentarene nedenfor. Spice Road - Strategispill for PC Om Spice Road Spice Road er et nytt bybygg strategispill for PC. Det siste spillet fra Indie Studio Aartform Games lar deg spille som guvernør i kolonitiden, bruke strategiske ferdigheter til å utforske nye land og bygge ditt imperium av byer. Ha det gøy å lage de beste byene mens du kjemper med banditter og går i krig med motstridende fraksjoner. Bruk smart militær - og økonomitaktikk til å perfeksjonere ditt handelsnettverk og bli en Warlord Tycoon Deep i fjellene og ørkener i Sentral-Asia, hvor livet er hardt og døden er plutselig, tynne stier av gull, silke og krydder sporer en bane mellom industriens smi av vest og eksotiske klaser i øst. Du er en kolonial guvernør i det 18. århundre, og bygger en by på Spice Road i en tid med krig og funn. Mer enn krydder reiser dine veier - musket arméer, filosofier, og maktspill som spenner over kloden er under din kontroll. Fra palass til monastry, handel post til smuglere den - din by er verdiløs uten adelsmenn, munker, kjøpmenn og rogues som valgte å leve i det - og holde dem alle glade samtidig er det aldri enkelt. Avansert økonomisk og handelssimulering. 3 bransjer gir varer og tjenester til befolkninger av borgere, slaver og adelsmenn med full kontroll over lønn og skatt. Bygg et nettverk av gårder, gruver og campingvogneruter. Scout kartet for å finne sjeldne og eksotiske varer å eksportere til fjerne land. Beslag Bandit Raiders, eller betal dem hyllest for å holde ruter fredelige. Konkurrere mot listige bedrifts rivaler. Velg diplomati eller raid deres campingvogner og krig mot byene sine. Møt medborgernes sosiale og religiøse behov. Tiltrekke oppdagelsesreisende eller pilegrimer ved å utvikle underholdningen eller den åndelige siden av byen din. Jeg tror det er virkelig fantastisk. Jeg spiller mange strategispill, og det er vanskelig å finne en mid-level tittel som er like solid som Spice Road når det gjelder spill. - Colin Dette må være en av de beste indie-titlene jeg noensinne har spilt. Jeg er virkelig glad i hvordan nye funksjoner som du låser opp, gir nye utfordringer. Den dype spillingen er noe jeg likte mest i Spice Road - Pawel Et utmerket spill. Å ha TONS gøy - UnchaynedTop 30 Beste Strategispill for PC Strategispill, enten de er turnbaserte eller sanntids, opptar en unik nisje innen spill. Her er 25 av de beste strategispillene for PCen. Uansett om de er turn-based eller sanntid, spill strategispill en unik nisje innen gaming. Selv om det ikke alltid er spenningen i kampen, er det ofte en dyp tilfredsstillelse som oppnås ved å slå ut både andre spillere og spesielt AI. Her er noen av de mest favoriserte titlene de siste årene, i ingen bestemt rekkefølge. Strategispill er et forbehold for PC-spill, men it8217 er ikke på grunn av eksklusivitetsavtaler mellom spillutviklere og konsolprodusenter, men bare fordi PCen tilbyr uhindret tastatur og musekontroll som gir spillerne bredere kontroll over spillene sine. I strategispill krever brukergrensesnittet mer eller mindre pek-og-klikk-interaksjon, hvilke kontrollører sliter med å gi. Bare noen få spill er designet med kontrollerstøtte. I denne listen tar vi en titt på 25 av de beste strategispillene som står tidstesten. Noen spill, som Dune 2, holder ikke godt i mot nyere titler, så vi inkluderer ikke dem. Du vil imidlertid finne noen klassikere som er oppført her, bare fordi de er fortsatt like spillbare i dag som de var tilbake da de først ble utgitt. Husk at sivilisasjon VI8217s kommer ut senere i år, også. Forvent derfor å se denne listen oppdatert med den hvis det er noe bra (og det sannsynligvis vil det være). 30 Battlefleet Gothic: Armada Battlefleet Gothic: Armada er et strategispill i sanntid, satt i universet av Warhammer 40.000, hvor ondt lurker rundt hvert hjørne av galaksen og fremmede raser gjør omtrent alt for å prøve å drepe hverandre. Spillet er en hyllest til kildematerialet og en som vil teste selv de mest eksepsjonelle admiralene der ute. 29 Factorio Factorio er et spill der du bygger, administrerer og organiserer automatiserte fabrikker i en uendelig 2D-verden. Fabrikkene du konstruerer er av økende kompleksitet, og krever flere og varierte ressurser for å produsere et like mangfoldig sett med elementer. Disse elementene tillater deg igjen å produsere enda flere ting. Spillere er invitert til å bruke sin fantasi til å designe sine egne fabrikker, kombinere enkle elementer til komplekse strukturer og beskytte alt fra monstrene som vil ødelegge alt. 28 Grey Goo Utviklet av Petroglyph, skaperne av Command amp Conquer, Gray Goo er en retur til form. I kampen kjemper spillerne for å overleve på en planetarisk oase ved å beordre en av tre fraksjoner: de forsvar-orienterte menneskene, den allsidige Beta, eller alle forbrukerne Goo. Spillet henvender seg til et mylder av spillestiler, inkludert evnen til å skildre, ved å tilby spillerne muligheten til å konstruere ugjennomtrengelige vegger, dominere fra strategiske outpostsor, blir Goo og overkjør dine fiender. 27 Hjemmeværelse: Kharaks ørkenen Planeten er døende, og et gammelt, bortskrevet romskip er ditt folkeslag bare håp for overlevelse. I denne prequel til den interstellære serien av romstrategispill tar du rollen som forskeren leder en ekspedisjon til Kharaks sterke og uforgivelige ørkener for å gjenopprette en gammel artefakt som kommer til å bli frelse for ditt folk. 26 8-biters hærer 8-biters arméer tilbyr gameplay som er blitt rullet tilbake til RTSs herlighetstid, samtidig som noen av de moderne bekvemmelighetene vi har tatt opp, har blitt tatt opp på veien siden da. Den er rask, lett og enkel å lære. Med en voxel-stil som minner om Hipster Whales mobile hit Crossy Road (det er egentlig ikke 8-bit), føles det som en perkier-versjon av Command amp Conquer, som flere nøkkelpersoner ved Petroglyph jobbet på i nådefinerte Westwood Studios. 25 Crusader Kings II Laget av mesterne av store strategispill, utforsker Paradox Interactive, Crusader Kings II en av de definerende periodene i verdenshistorien. Middelalderens historie blir tatt til liv når spillerne tar rollen som en regent i en av perioden8217s mange dynastier og herskerfamilier og setter ut for å skjære et imperium ut av ruinene i de mørke alder. 24 Sid Meier8217s sivilisasjon: Utover jorden Utover jorden er en science fiction ta på den velprøvde sivilisasjonsformelen av turnbaserte store strategispill. Som en del av et forsøk på å finne et hjem utenfor en overbefolket jord, må spillerne lede sitt folk inn i en ny grense, utforske og kolonisere en fremmed planet og skape en ny sivilisasjon i rommet. 23 Endless Space Set i Endless Universe, hvor Endless Legend også finner sted, er Endless Space et turbasert 4X strategispill der spillerne tar rollen som en av mange romfartskulturer. Du kan kontrollere alle aspekter av sivilisasjonen din mens du streber etter galaktisk herredømme. 22 Sorcerer King Sorcerer King er en fantasibasert strategiskittel i spissen av 4X-spill som den klassiske Master of Magic. I spillet må spillerne bygge et rike og øke en kraft som er kraftig nok til å utfordre den eponymiske troldkongen. It8217 er et spill hvor den dårlige fyren allerede har vunnet og det er opp til restene og overlevende i hans angrep for å sette ting riktig. Du må gjøre det før han oppfyller sin plan om å bli en gud og ødelegger de elementære skjellene som verdens magi er avhengig av. 21 Stellaris Stellaris er Paradox Interactive og Paradox Development Studios nye 4X-spill i rommet. Stellaris devs er best kjent for sitt arbeid på Europa Universalis og Hearts of Iron, og tar den siste grensen i denne sanntidsstrategien (med pause). Spillere vil begynne en sivilisasjon av sin egen skapelse i et tilfeldig generert univers, utforske nye verdener, møte utlendinger og møte utfordringene med å drive en intergalaktisk sivilisasjon fylt med krig, diplomati og alt annet. 20 Homeworld Remastered Homeworld Remastered Collection er samlingen av både Homeworld og Homeworld 2, to av de beste Space RTS-spillene noensinne laget. Remastered med nye visuelle og gameplay forbedringer, er de to spillene designet for å kjøre flytende på moderne systemer og fullt ut utnyttet alt den nye maskinvaren har å tilby. Disse klassiske titlene tilbyr tidløs gameplay og absolutt står tidstesten. 19 Endless Legend Endless Legend er et fantasy-tema 4X turn-basert strategispill fra skaperne av Endless Space og Dungeon of the Endless. Spillet er fantasy-oppfølgeren til Endless Space som erstatter den surrealistiske skjønnheten til et taktisk signifikant vakuum med levende terrengfylte sekskanter. I Endless Legend kontrollerer spillerne alle aspekter av sivilisasjonen som de sliter med for å redde deres hjemverden av Auriga. Les vår gjennomgang av tittelen her. 18 Galaktiske sivilisasjoner 3 Utviklet av Stardock Entertainment, Galactic Civilizations 3 er et 4X-romstrategispill og den siste avbetalingen i en av de høyest vurderte strategiseriene av all tid. Spillet utfordrer spillerne til å bygge et imperium som dominerer galaksen gjennom erobring, diplomati, kulturelt hegemoni eller vitenskapelig forskning. Stjernene er din til å kontrollere. 17 Age of Wonders 3 Utviklet av produsentene av Overlord, Triumph Studios, Age of Wonders 3 er det tredje spillet i Age of Wonders serien av turnbaserte strategispill. Spillet ser en retur til klassisk turnbasert strategisering med en overworld kart samt et kampsystem som ligner Final Fantasy Tactics. Spillere kan delta i to separate kampanjer som piter rivaliserende fraksjoner mot hverandre, i en overordnet fortelling som binder begge kampanjene sammen. Spillere kan også spille spillet i fri modus, noe som er mye sivilisasjon, fordi det er moroa på. 16 Europa Universalis 4 Krigsspillet lever på PC-plattformen, og ingen andre, og den kommende Europa Universalis er større og mer ekspansiv enn noen andre wargame før den. Hele spilletiden strekker seg fra midten av det 15. århundre til slutten av det 18. århundre, og inneholder alle detaljer du noensinne brydde deg om generaler, politikere, adelskere og kongelige av alle de europeiske nasjonene i den tiden. I likhet med sine forgjengere handler spillet om politikk og krig i stor skala. 15 Total krig: Roma 2 Tilsynelatende er Creative Assembly mye lovet Total War-serien ligger fast i en grunnhøy dag som syklus nå. Alt slutter med Empire, den siste æra som inneholdt den slags massenhetskrig som serien håndterer så bra, og går tilbake til starten, tilbake til Shogun-epoken. Deretter er det en annen Roma. Denne gangen var opp til Roma-delen av syklusen. Det er den andre gangen Total War kommer til den tiden hvor legionærer kolliderte med barbarer, og i disse tider vil det ikke bli fint. 14 Heroes Company 2 Basert på Relics-opplevelse med Dawn of War, ble World of Heroes World War II-spillets verdenstidsstrategi et allment ansett som det ultimate leketøyssoldatspillet da det kom til både kommersiell suksess og kritisk anerkjennelse tilbake i 2006. Allerede siden så har Company of Heroes franchise sett flere nye oppføringer i form av både vanlige og frittstående ekspansjonspakker, men ingen sann oppfølger. Inntil nå. Etter utgiver THQ gikk under fjoråret har rettighetene til franchisen gått videre til SEGA, som vil publisere Eastern Front-fokuserte Company of Heroes 2 senere denne måneden. Se trailer 13 Total War: Shogun 2 Shogun 2 bringer Total War-serien tilbake til sine røtter. Set i feudal Japan, spiller spillerne rollen til en av de mange Daimyo som viter for tittelen Shogun som de tar til slagmarken og undergraver sine naboer. Spillere må også kjempe mot oppveksten av kristendommen i Japan og påvirkning av utenlandske krefter som truer ikke bare å overta landet, men også dens kultur. Det er opp til spillerne å bestemme hvordan historien selv utfolder seg ved å ta beslutninger både på feltet og over kartbrettet. 12 sivilisasjon 5 sivilisasjon 5 isn8217t er det beste spillet i sivilisasjonsserien, men it8217s er den nyeste, og uten tvil den som har best kamp takket være implementeringen av et sekskantet brett. Spillet forbedres enda bedre av utvidelsespakker, noe som ikke påvirker spillet på grunnleggende måter fra kultur og religion til diplomati. Hvis du søker etter godhet i den siste sivilisasjonen, må du sette game8217s vanskeligheter ned til laveste innstilling fordi it8217 er lett det mest utfordrende spillet i gjengen. Uavhengig av hvilke mangler det kan ha med langvarige fans i serien, er sivilisasjon 5 langt et av de beste strategispillene rundt. 11 XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown er en verdig etterfølger til turneringsbasert strategispilserie fra Microproseclassics fra nesten to tiår siden. Genoplivet av sivilisasjonsutvikleren Firaxis, strømmer den nye XCOM alt som gjorde den opprinnelige tittelen litt irriterende for å spille gjennom og forbedrer seg på alle sine beste kvaliteter til et moderne, turnbasert strategispill som ikke er som andre. Spillets popularitet og suksess står som et testament til styrken til turbaserte strategispill, som har stått tidstesten til tross for å bli erklært 8216dead8217 en million ganger over. 10 Starcraft Dette klassiske sanntidsstrategispillet, utgitt i 1998, er fortsatt en av de mest populære utgivelsene til enhver tid. Tre arter hylser den ut i det 26. århundre for å få kontroll over en fjern stykke av Milky Way. Terrans er mennesker som har blitt forflyttet fra jorden. En annen humanoid art, Protoss, som er ganske avansert og har forskjellige psykiske evner, prøver å holde sin kultur trygg fra insektoid Zerg, som er bøyd på å assimilere alle andre. Starcraft er i stor grad ansett som et spill som revolusjonerte sanntidsstrategi gameplay, samt å gi en dypt engasjerende historie. Det er fortsatt et blomstrende samfunn av profesjonelle konkurrenter, spesielt i Asia, komplett med sponsorater og tv-arrangementer. Zerg Rush 9 Warhammer 40,000: Dawn of War II Denne tittelen, en oppfølger og markert forbedring til den første Dawn of War, er unik ved at multiplayer-alternativet innebærer co-op, i motsetning til å slå spillerne mot hverandre. Kampanjer, i motsetning til de som er funnet i denne game8217s forgjengere, er ikke-lineære, og har ikke grunnbyggingselementer. Enheter må velges før et oppdrag, og ingen nye enheter utstedes når det er fremgang. Spillerne står overfor beslutninger om oppdrag og steder valgt å kjempe, og konsekvensene er basert på disse valgene. Selv etter at valg er gjort, kan oppdragene ha flere mål som kan utelukkende ekskludere avhengig av videreutviklingen av hendelser. Dette spillet kan være tiltalende for de som normalt foretrekker RPGs, som spillere å levelere opp, og noen enheter kan utstyres med scavenged våpen og rustning. Dette er et godt crossover-spill for eventuelle dødelige RPG-fans som er interessert i å oppleve et strategispill uten helt ukjente elementer. 8 Verden i konflikt Mange strategispill finner sted enten i fjern fortid eller fremtid, men denne tittelen, utgitt i 2007, er satt i nyere tid, under Sovjetunionens sammenbrudd, men spekulerer på hva som ville ha skjedd hvis sovjetiske styrker hadde forsøkt å forbli i kraft gjennom aggressiv handling. Det er ingen ressursinnsamling eller grunnbygging i dette spillet, men heller forsterkningsenheter blir kjøpt med en forhåndsbestemt mengde i spillet poeng, og droppet inn i slagmarken. Når enheter er døde, går poengene gradvis tilbake til player8217s balanse, slik at nye enheter kan kjøpes. I multispiller-spill velger spillerne en bestemt rolle blant fire forhåndsdefinerte roller, luft, rustning, infanteri og støtte. Disse har ulike evner, for eksempel uvanlig effektive langvarige angrep, og muligheten til å gjemme seg lett, men er vanligvis balansert med en svakhet av noe slag, som å være sårbar mot angrep på åpen bakke, eller være ubrukelig i kortdistansskjerm. Spillere vil glede seg over det lille brukergrensesnittet, da det gir en mer åpen visning av slagmarken og evnen til å håndtere individuelle enheter mer effektivt. 7 sivilisasjon IV Som andre titler i denne serien er sivilisasjon IV et turnbasert spill hvor spilleren tar rollen som leder av et imperium som må bygges fra grunnen av en enkeltby, bygget av en bosetter i 4000 BC Etter hvert som bygningen utvides, så gjør alternativene for infrastruktur, militærfesting og trening, studier av vitenskap og kunst, religion og alle de andre tingene som imperier har. Bygg 8220wonders8221 rundt imperiet, og opplev fødsel av historiske figurer som kan forbedre ulike aspekter av byer i imperiet. Dette spillet, som mange turbaserte strategispill, kan føle seg sakte for de første omgangene, men ting blir interessant når kontakt med nærliggende kulturer, og potensialet for handel, hjelp og krig oppstår. Bonus: Leonard Nimoy gratulerer deg overtid, du oppnår en ny teknologi eller treffer en milepæl i ditt imperium. 6 Rise of Nations Dette spillet har ideen om å utvide territoriet på samme måte som sivilisasjon IV, men bruker en sanntidsmodus av gameplay. Territoriet utvides ved å bygge flere byer og fort innenfor grensene, som åpner flere alternativer på et teknologitre, gjennom hvilke valg som er valgt for å tilpasse territoriet. Byer støtter borgereenheter, som kan tilordnes bestemte oppgaver, men vil alltid lete etter oppgaver som skal gjøres når tomgang hvis ikke tilordnet noe spesifikt. Rise of Nations angir seks ulike ressurser, mat, tømmer, metall, olje, rikdom og kunnskap som brukes til å skape bygninger, enheter og forskningsteknologi. En hvilken som helst nasjon i spillet kan spilles når som helst i historien, uavhengig av den faktiske historiske tidslinjen til den nasjonen, men ressursene blir bare tilgjengelige i den alderen de ble opprinnelig brukt til. Å holde en balanse mellom støtende og defensiv styrker er avgjørende for vellykket spill, slik som økonomienes tilstand. Rise of Nations er både givende og frustrerende i sving, men alltid svært vanedannende. 5 Starcraft II: Wings of Liberty Denne etterlengtede oppfølgeren til den opprinnelige Starcraft har tjent en spot på denne listen i sin egen rett. Til slutt utgitt i juli 2010, tar historien opp fire år etter hendelsene til den opprinnelige Starcraft, og følger en opprørsk gruppe som forsøker å komme seg over Terran Dominion. Ikke-lineær spill med hensyn til kampanjene holder spillet interessant, og er en mindre avgang fra originalen. Ordren der kampanjene er ferdig, vil imidlertid ikke forstyrre fortellingen. Enhetene forblir stort sett de samme, med noen ekstra spesialiserte enheter tilgjengelig bare for kampanjespill og ikke i vanlig multispiller, som Terran Wraith, Vulture og Diamondback. Det er også en kartredigerer, som ligner på den opprinnelige StarEdit, som gjør det mulig å tilpasse terreng og kampanjer. Et advarsel for spillere som håper å ha en nostalgisk kveld med strategispill med lokale venner, skjønt: Blizzard har drept LAN-spill med denne utgivelsen, så spillerne kan bare spille sammen på nettet og på samme server. Alle spillere som ønsker å spille sammen, må sørge for at de8217ve har registrert seg for den samme serveren på tidspunktet for opprinnelig registrering, fordi spillet er regionslåst. 4 Warcraft III Før det var en ekstremt populær (og ofte parodiert) MMORPG, eksisterte 8220world8221 of Warcraft i en serie sanntidsstrategispill. Standard ressursinnsamling og unit-building regler gjelder, med 8220 svart mask8221 som dekker uåpnede områder på kartet. Når du har utforsket, er den svarte masken fjernet, men disse områdene må forbli innenfor synet av minst en enhet, eller de vil bli dekket i 8220fog av war8221. Med AI-kontrollerte, universelt fiendtlige enheter kalt 8220creeps8221 vaktområder tung i ressurser, er det et lite element i RPG, spesielt siden spillerne vinner opplevelsespunkter, gull og gjenstander etter å ha beseiret dem. Også introdusert i dette spillet var skiftende fra dag til natt, noe som gir mer dekning, men reduserer muligheten til å se innkommende angripere. Det er fem totale kampanjer, som brytes opp i henhold til de ulike tegneseriefagene, selv om noen spesifikke 8220hero8221-tegn beholdes på tvers av hver race8217s kampanjer. Warcraft III har fortsatt en hengiven følge, og til tross for den massive populariteten til MMORPG, forblir en favoritt blant fans av Warcraft og strategi spill. 3 Ashes of the Singularity Ashes of the Singularity er sanntidsstrategi i stor skala, med storskala slag som foregår over enorme landområder. Spillerne bygger gigantiske baser og kontrollerer hundrevis av enheter og sender dem til krig mot hverandre. It8217s som alt 8-åringen jeg forestilte meg mens jeg lekte med leketøy soldater. 2 Total War: Warhammer Total War: Warhammer er Creative Assemblies ta på Warhammer Fantasy Universe. Med det nye strategispillet, som tilbyr både sanntids - og svingbasert strategimekanikk som gjorde den langvarige Total War-serien populær, inviterer det spillere til å delta i grimdark-fantasiverdenen, skapt av Games Workshop, og satte dem i kommando av middelalderen og fantasien - inspirerte fraksjoner som The Empire, Vampire Count, og Chaos Warriors. XCOM 2 finner sted i en verden der kommandanten mistet i den første XCOM. Ting gikk ut som planlagt, og romvesenene beseiret planeten Jorden. De tok over menneskelige regjeringer og eliminert nesten all motstand mot invasjonen8211 for noen få gjenværende medlemmer av XCOM. XCOM 2 gir spillere en sjanse til å slå tilbake på utlendingene, opererer i hemmelighet og utfører den slags gerillasangrep som utlendingene ville ha gjort under invasjonen. Tabellene har slått. Kan du anbefale et godt handelsstrategispill 16. august 2009, 03:22 Jeg leter etter et spill som jeg kan spille lenge og virkelig holde meg opptatt i årevis. Jeg spiller middelalder 2 mye fordi jeg liker å bygge opp bosetningene mine og handel, men det blir kjedelig på grunn av den monotone slog over kartet, ta det bosetningen, da det bosetningen til du har vunnet slags ting. Jeg så dette spillet kalt East India Company, og det så interessant, men en eller to middelmådige vurderinger var nok til å sette meg av. Jeg liker noe sånt, trading commodoties og ting som det. Det var bra om det var noen kamp, ​​men du behøver ikke å kjempe hele tiden, og noe som ikke er alle diagrammer, grafer og tall. Vil noen kunne anbefale noe sånt Im mer på sci-fi, men innstillingen spiller ingen rolle så lenge det er et godt spill. Og jeg har en ganske gammel datamaskin (det var grunty da Oblivion kom ut, men har ikke blitt oppdatert siden). Takk så meget. Mat og jenter er vanskelig. Medlem siden: Apr 2009 Sted: Auckland, New Zealand Innlegg: 526 16. august 2009, 03:34 Starflight I og II kanskje - Utvikler av The Wizards Grave Android-spill. Diskusjon Tråd: rpgwatchforumsshowthread. phpt22520 Medlem siden: Oct 2006 Sted: The Uncanny Valley Innlegg: 3.607 16. august 2009, 05:42 Kanskje Patrician 3 er en ide. Eller den litt mer tilgjengelige piratbroren Port Royal 2. Begge bør være smuss billig. Senest redigert av Gorath 16. august 2009 kl 06:52. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 16. august 2009, 17:53 X2. Sannsynligvis X3, men jeg har ikke personlig spilt den enda. Med maskinvarebegrensningene, vil du kanskje holde fast med X2 uansett. Det er et stjernespill som gjør at du kan gjøre ganske mye hva du vil. Noen spiller det for kampflyging, noen spiller det for historien (som du i stor grad kan ignorere hvis du vil, og det forteller deg selv å ignorere det en for en stund på et tidspunkt i historien), men de fleste spiller det med bygge økonomiske imperier. Det er litt CPU-intensiv som økonomien din blir større. På mitt gamle system (en Athlon XP 1700 med 1G RAM), ville det starte stamming etter at jeg avdekket det meste av kartet og hadde 50 skip å løpe rundt (på skript måtte jeg ikke manuelt kontrollere dem alle). Ive har aldri hatt en eneste yip på min quotnewquot rig (en 2 år gammel Dell) da Ive spilte. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Join Date: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 16. august 2009, 18:03 Patrician-serien er ganske fin, med ikke så mange ekte diagrammer og ting, men hvis du gjør oppmerksom på detaljer det blir mye lettere. Patrician III har noen irriterende feil, men når du vet hva de er så bare ikke gjør de oppdragene og du kommer på vei. Et annet spill jeg spilte var Merchant Prince II, holdt meg opptatt i årevis og har mange ting å gjøre. Grafikk er lurt skjønt for dagens standardshellip Jeg likte virkelig spillet skjønt. Også, fikk mye lettere etter å ha lest den manuelle hellip Guardian of Nonsense. RPGWatch Donor Original Sin Donor Join Date: Nov 2006 Sted: London, Storbritannia Innlegg: 4,843 16. august 2009, 18:40 Jeg andre X2. Fikk seg veldig hekta på den ene, bygget et handels - og produksjons imperium. Jeg kom aldri inn i X3, men av en rekke grunner. (Du kan trygt ignorere historien, dens rock dum og veldig kort.) RPGCodex Little BRO Ble medlem: Oct 2006 Innlegg: 8.540 16. august 2009, 19:30 Space Rangers 2. Beste trading - og strategispill på lang tid. - Til tross for all min raseri. Jeg er fortsatt bare en rotte i et bur. Medlem siden: Feb 2007 Sted: Taiwan Innlegg: 5.408 16. august 2009, 20:07 Opprinnelig skrevet av skavenhorde Space Rangers 2. Beste trading og strategi kampspill på lang tid. Noen av Anno-spillene. anno. uk. ubipc Jeg tror at Id fortsatt stemmer for X2, men jeg har spilt begge disse og de er gode anbefalinger. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 16. august 2009, 20:28 Jeg må sjekke ut X2. Det har aldri tatt min oppmerksomhet før, men mange mennesker her synes å like det. Når det gjelder Anno, tror jeg jeg har Mike takk for å introdusere meg til det spillet. I noen tråder her recomended han det og sa noe om å få barna sine avhengige av det. Eller kanskje det var deg, kan ikke huske hvem det var. Uansett er det definitivt et morsomt handelsspill. - Til tross for all min raseri. Jeg er fortsatt bare en rotte i et bur. Medlem siden: Feb 2007 Sted: Taiwan Innlegg: 5.408 16. august 2009, 20:56 Mike og et annet medlem fikk meg til å bli hekta på 1701AD. De har sikkert også deg. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Registreringsdato: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 17. august 2009, 00:14 Hvis du likte Anno 1701, er den nye 1404 ikke en brainer. Det ser ut til å være akseptert kunnskap om at det er enda bedre. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 17. august 2009, 23:25 Opprinnelig skrevet av skavenhorde Jeg må sjekke ut X2. Det har aldri tatt min oppmerksomhet før, men mange mennesker her synes å like det. Vær forberedt på å ha mye tid satt til side for det. Original Sin Donor Join Date: Oct 2006 Sted: Florida, US Innlegg: 22,169 17. august 2009, 23:44 Opprinnelig skrevet av Gorath Hvis du likte Anno 1701, er den nye 1404 ikke en brainer. Det ser ut til å være akseptert kunnskap om at det er enda bedre. Jeg er enig - ikke å ødelegge den kommende diskusjonsvurderingen på VGBlogger hvor jeg ser på PC amp DS versjonene og Matt gjør Wii-versjonen hellip, men jeg elsker definitivt Anno 1404 enda bedre enn Anno 1701 Og jeg tror jeg kan skylde Gorath for å få meg inn i Anno i utgangspunktet liker jeg også Tradewinds 2, som jeg spiller på iPhone, men er et eldre PC-spill, det er en spøk. Medlem siden: Oct 2006 Sted: Corning, NY USA Innlegg: 13.552 18. august 2009, 01:12 Jeg snakket med deg til å spille Anno. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 18. august 2009, 21:18 Jeg har bare spilt den første ANNO, jeg tror at 160x hellip jeg aldri kommer inn i sandbox spill så mye, men ikke så mye for meg betyr at Ive likte å spille den i minst en måned eller to for som 3-4 timer om dagen. Jeg vil nok få den nyeste når jeg er ferdig med GIII og spiller alle de andre spillene jeg fremdeles trenger å fullføre. Guardian of Nonsense RPGWatch Donor Original Sin Donor Join Date: Nov 2006 Sted: London, Storbritannia Innlegg: 4,843 18. august 2009, 21 : 37 Opprinnelig skrevet av JDR13 Vær forberedt på å ha mye tid satt til side for det. Det er en ekte tid synke som JDR sier, men jeg er sikker på at du nyter det. Det er bare rettferdig å advare deg om at kommandobrensesnittet (spesifikt menyene) er en ekte smerte i rumpa til du blir vant til det. Etter noen timer med å spille, vil du huske tastetrykk og neppe ta hensyn til grensesnittet i det hele tatt, men å få til det punktet, tar litt tålmodighet. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 18. august 2009, 21:40 Det. Det tidlige spillet er ganske smertefullt på andre måter også - du skal gjøre mye kjedelig, lav avkastning, noe risikabelt transportmiddel til du får et skip som er i stand til enten å hente seriell last eller deaktivere og fange noen av de vanligste smaker av pirat. Derfra ute, det er morsomt. RPGCodex Little BRO Ble medlem: Oct 2006 Innlegg: 8.540 18. august 2009, 22:17 Selv om du betaler en pris for taktikken, finner jeg at stripping Express fra oppdrag 2 før du kommer tilbake, gir det en fin bit av frøkapital til å lage som tidlig muddling rundt mye mindre smertefullt. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 19. august 2009, 04:31 Takk alle sammen. Jeg vil definitivt gi X2 en prøve. Dessverre har jeg ikke en joystick for øyeblikket. Den jeg vil ha (Saitek Aviator Xbox 360 og PC-kompatibel) er ikke tilgjengelig her for øyeblikket, så jeg må vente et par uker. Men jeg trenger noe å spille nå. Men siden jeg har (til slutt) en merkevare spankin ny joystick Ill, leter du etter gode fly sim-spill, så vær så snill å anbefale dem hvis noen stikker ut for deg. Mat og jenter er vanskelig. Medlem siden: Apr 2009 Sted: Auckland, New Zealand Innlegg: 526 19. august 2009, 04:32 Opprinnelig skrevet av Prime Junta That. Det tidlige spillet er ganske smertefullt på andre måter også - du skal gjøre mye kjedelig, lav avkastning, noe risikabelt transportmiddel til du får et skip som er i stand til enten å hente seriell last eller deaktivere og fange noen av de vanligste smaker av pirat. From there on out, its fun, though. I like games that make you work. But Ill probably need some tips to get going. Math and girls is hard. Join Date: Apr 2009 Location: Auckland, New Zealand Posts: 526 RPGWatch Forums raquo Games raquo General Non-RPG raquo Can you recommend a good trading strategy game You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts All times are GMT 2. The time now is 03:21 .

No comments:

Post a Comment